ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

آدما به اندازه حرف هایی که نمیزنن از هم دور میشن ...

بیا بریم همونجا که میترسیم .

هم آغوشی شان یک نبرد بود .

غریبانه زیست مان در پیله اندوه

من اگه خسته شبیه تن ایران بودم

ما روزهایی رو زندگی کردیم که قابل زیستن نبود

اما من در همان روز های سخت هم تو را دوست داشتم ...

آنچه ما زندگی می انگاشتیم ، اینجا مرگ بود .

دنیایی کوچک ، رویایی بزرگ

پس زخم هامان چه ؟

رها گشته در تنهایی خویش

و ما ، ساکنان گوشه غمگین عالم ..

سالها پیش جسمِ نیمه جونم میونِ دریا غرق شد،
دیگه هیچی یادم نیست.

بایگانی

غر

جمعه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۸، ۰۶:۵۰ ب.ظ

افتادم بین یه مشت خرخون به معنای واقعی کلمه 

ینی چنان بی وقفه خر میزنن که نمیدونم واقعا ضریب هوشیشون چنده که با این حجم از درس خوندن الان اینجان من اینطوری بی وقفه درس میخوندم درجا منو از طرف ناسا میخواستن 

بعد میان از امتحان میگن ما هیچی ننوشتیم میافتیم بدون اینکه ازشون بپرسی تو چه غلطی کردی :/

ملت بقیه رو خر فرض کردن مثل خودشون

ینی تو عمممرم ندیده بودم انقدر خرخون دوروبرم یه جا جمع بشن

 مجمع خرخوناست اصن

بعد یکیشون که دست بر قضا از هممه اسکل تره میگه من تا چیزیو نفهمم حفظ نمیکنم :/ یکی نیست بهش بگه باشه تو اصن ته ته تهش 

کی راحت میشم من متنفرم از ریختش ازینکه بغل دست تخت من میزیه

بعد ناخود آگاه فشار میاد به پیشونی و شقیقه های من 

اون یکی اسکلمونم ازین نوشمکا گرفته میگه من برم تمرین! ://

  • ۹۸/۰۳/۳۱

نظرات (۷)

  • لوک خوش شانس
  • آره دقیقا همینطوره .حالا رفیقم اون همه درس میخونه خودشو میکشه آخر با 18-19 پاس میشه من گردشامو میکنم آخرم با 14 -15 پاس میشم 😁حالا چقدر ارزش داره بخاطر چهار پنج نمره آسایش خودمو قطع کنم 
    در کل خدا بهت صبر بده 
    پاسخ:
    خدا خودشم تو خلقت این موجودات مونده !
  • لوک خوش شانس
  • آره والا 😆 
    پاسخ:
    دیگه حالی به آدم میمونه ؟ 
    الهی چقدر عصبانیت کردن.. 
    خوابگاه است دیگر 
    یه نفس عمیق بکش. بهشون اهمیت نده. به شیوه خودت درس بخون. موفق باشی 😘
    پاسخ:
    فدات 
    چشم :)
    چه خرخونیایی 😂😂
    من استرس میگیرم :| 
    باورت میشه بعضی ها از سه هفته پیش شروع میکنن :/

    پاسخ:
    بعدم میگن ما هیچی نخوندیم :/
  • عَلیرِضا ‌‌
  • مجددا ترجیح به سکوت :|
    پاسخ:
    اوم دقیقا
    اونقدرم آدمای بدی نیستن
    پاسخ:
    از یه سریشون متنفرم 
    ادم جواب نده خیلی بهترازاینه که مثله احمقا بگه وااای من هیچی نخوندم 
    پاسخ:
    چیزیست به نام کرم :/
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">