ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

آدما به اندازه حرف هایی که نمیزنن از هم دور میشن ...

بیا بریم همونجا که میترسیم .

هم آغوشی شان یک نبرد بود .

غریبانه زیست مان در پیله اندوه

من اگه خسته شبیه تن ایران بودم

ما روزهایی رو زندگی کردیم که قابل زیستن نبود

اما من در همان روز های سخت هم تو را دوست داشتم ...

آنچه ما زندگی می انگاشتیم ، اینجا مرگ بود .

دنیایی کوچک ، رویایی بزرگ

پس زخم هامان چه ؟

رها گشته در تنهایی خویش

و ما ، ساکنان گوشه غمگین عالم ..

سالها پیش جسمِ نیمه جونم میونِ دریا غرق شد،
دیگه هیچی یادم نیست.

بایگانی

گربه

شنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۵:۰۱ ب.ظ

گربه همیشه من را پر میکند از عشق خاطره نوازش و لمس ...

  • ۹۸/۰۲/۲۸

نظرات (۱۱)

  • عَلیرِضا ‌‌
  • گربه‌ش گربه‌ی فلسفی بود یا عادی؟
    حقیقتش منظور قضیه رو متوجه نشدم :(
    پاسخ:
    گربه معمولی 
    از همینا که کپلن میشه نازشون کرد 
    یاد این چیزایی که نوشتم میفتم 
    :)
    پاسخ:
    :)
  • عَلیرِضا ‌‌
  • صحیححح
    پاسخ:
    :)
    من را نیز
    پاسخ:
    :))
    :(
    پاسخ:
    چرا ؟؟
    گربه...
    من میترسم ازشون..
    بعد چطور میشه نازش کرد؟
    فرار نمیکنه؟؟
    پاسخ:
    وای نگو 
    کاری باهات ندارن اصن
    هیچی میان میشینن بغلت ولو میشن توام نازشون میکنی 
    نه اتفاقا گربه خیلی خوشش میاد نازش کنی کیف میکنه قشنگ 
    واقعا؟
    پاسخ:
    یس
    داری!؟
    پاسخ:
    نه 
    گربه های تو پارک 
    اهان پس امتحان میکنم:))
    اخه بعضیاشون یه جوری نگا میکنن من میترسم طرفشون برم(نیشخند)
    پاسخ:
    اون بخاطر رفتاریه که باهاشون شده 
    بعضیا خیلی با گربه ها بد رفتار میکنن اوناام حالت تهاجمی میگیرن نسبت به آدما 
    ولی اکثرا من دیدم خوششون میاد نوازش بشن :) 
    امتحان کن خیلی آرامش بخشه 
    اول اشتباهی خوندم گریه. بعد دنبال رابطه ش با کلمات بعدی بودم که شکر خدا درست شد ماجرا :)
    + بین عشق، خاطره، نوازش نیاز به کاما نیست؟ 

    منم از بازی کردن با گربه ها حس آرامش می گیرم .
    پاسخ:
    نیاز هست انرژی اما نه !!
  • سایه های بیداری
  • یک تسبیح به گردنش حلقه کنید و ملای تسبیح را زیر گردنش قرار بدهید .
    برای گرفتن آن با دندانش ، تقلا خواهد کرد و چون نمیتواند آن را بگیرد
    پشتک وارو میزند تا هر طور شده آن را بگیرد .
    حتم دارم بازی گربه با تسبیح
    خنده بر سیمای شما خواهد نشاند
    خواهید دید که زیباترین کاربرد تسبیح در همینجاست نه در دستان آن شیخ ریاکار .
    پاسخ:
    بله !
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">