ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

آدما به اندازه حرف هایی که نمیزنن از هم دور میشن ...

بیا بریم همونجا که میترسیم .

هم آغوشی شان یک نبرد بود .

غریبانه زیست مان در پیله اندوه

من اگه خسته شبیه تن ایران بودم

ما روزهایی رو زندگی کردیم که قابل زیستن نبود

اما من در همان روز های سخت هم تو را دوست داشتم ...

آنچه ما زندگی می انگاشتیم ، اینجا مرگ بود .

دنیایی کوچک ، رویایی بزرگ

پس زخم هامان چه ؟

رها گشته در تنهایی خویش

و ما ، ساکنان گوشه غمگین عالم ..

سالها پیش جسمِ نیمه جونم میونِ دریا غرق شد،
دیگه هیچی یادم نیست.

بایگانی

ماندن قطعی

چهارشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۵:۴۹ ب.ظ

من خیلی وقتا خودم دست خودمو گرفتم 

خودم اشکای خودمو پاک کردم 

خودم موهامو نوازش کردم 

خودم خودمو آروم کردم 

خودم تو آیینه قربون صدقه خودم رفتم 

خودم خودمو رها کردم 

خودم حال خودمو پرسیدم 

من خیلی وقتا خودم هوای خودمو داشتم 

بهترین دوست زندگیم فقط و فقط خودم بودم ....

  • ۹۸/۰۲/۱۸

نظرات (۸)

به نظرم زیاد هم خوب نیست این حالت
پاسخ:
نمیدونم 
وقتی محبت و توجهی نبینی خیلیم حالت خوبیه 
بنظرم همون بهتره که
دلا رو کنه به تنهایی که تنهایی هم عالمی داره
پاسخ:
شاید بهتر باشه آدما هم باهم مهربون تر باشن 
آدم به یه جایی می‌رسه که می‌بینه فقط خودشه که دلش برا خودش می‌سوزه و می‌تونه به خودش کمک کنه...
پاسخ:
اره دقیقا 
منم گاهی خودم رو بغل میکنم. یا خودم رو بیرون میبرم و چیزی که دوست داره رو براش میخرم. حالا این روزها خودم هوس بستنی کرده باید واسش بخرم.
😉
پاسخ:
وای بستنی با شیر گاومیش براش بخر خیلی خوشمزست 
زنده باد. وقتی بفهمیم هیچ کس غیر خودمون کاری برامون نمی کنه واقعیت زندگی رو دریافت کرده ایم. 
پاسخ:
یکم سخته ولی مهم نیست 
ادامه دادن مهم تره 
نداشتن دوست بهتر از داشتن هزارتا دشمن دوست نماست به نظرم
پاسخ:
اره واقعا 
آورین😜👌
پاسخ:
هوم :) 
منم همیطور...
پاسخ:
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">