ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

آدما به اندازه حرف هایی که نمیزنن از هم دور میشن ...

بیا بریم همونجا که میترسیم .

هم آغوشی شان یک نبرد بود .

غریبانه زیست مان در پیله اندوه

من اگه خسته شبیه تن ایران بودم

ما روزهایی رو زندگی کردیم که قابل زیستن نبود

اما من در همان روز های سخت هم تو را دوست داشتم ...

آنچه ما زندگی می انگاشتیم ، اینجا مرگ بود .

دنیایی کوچک ، رویایی بزرگ

پس زخم هامان چه ؟

رها گشته در تنهایی خویش

و ما ، ساکنان گوشه غمگین عالم ..

سالها پیش جسمِ نیمه جونم میونِ دریا غرق شد،
دیگه هیچی یادم نیست.

بایگانی

اون شبیه خواهر نداشتمه

چهارشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۸:۳۳ ق.ظ
دیده بودم تو کل روز حالش گرفتست شب بردمش تو حیاط خوابگاه 
نشوندمش رو صندلی و شروع کردم ستاره های آسمونو نشونش دادن
یهو بهم گفت تارا میخوام بهت بگم 
من یکیو دوست دارم که فهمیدم اون یکی دیگه رو دوست داره...
فقط یادمه گفتم عزیزدلم و شروع کردم به ناز کردنش 
موهاشو ناز کردم کنار گونه راستشو و وقتی دستم خیس میشد اونقدر دلم گرفته بود که نمیتونستم حرف بزنم 
دیروقت تو تاریکی همه تو تختامون بودیم وقتی صدای نفس عمیقشو از گریه بی صداش شنیدم دلم ریخت 
داشتم به این فکر میکردم احساسات رو یه مرز باریک مستقره که یا میتونه تورو برا ادامه دادن نگه داره یا شروع کنه به آزار و اذیت تدریجیت 
دیشب... شب سختی رو گذروندیم ...

  • ۹۸/۰۲/۱۸

نظرات (۶)

  • ابوصامد رضوان
  • چقدر حسودیم شد به این رفاقت

    دلم چقدر از این رفاقت ها می خواست


    پاسخ:
    شاید اتفاق افتاد 
    سلام ، بله همینطوره خصوصا اوایل ولی به مرور هر کسی خودش رو وفق میده و با جدایی کنار میاد 😃
    پاسخ:
    اره اما همیشه خاطرش میمونه
    می فهمم چقدر سخت و دردناکه اما امیدوارم قلبش دوباره آروم بشه و پر از نور و حضور کسی که باید
    پاسخ:
    اره امیدوارم سختیا بگذرن زودتر
    همینطوره....احساساتی که کل روانمون تحت اختیارشه
    پاسخ:
    اوهوم 
    بودنت کنارش نعمته..تو شرایط سخت همین چیزاس که حال آدم رو بهتر میکنه.. خدا شما رو براى هم حفظ کنه.
    پاسخ:
    ممنونم ...
    منم همیطور...
    پاسخ:
    :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">