ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

آدما به اندازه حرف هایی که نمیزنن از هم دور میشن ...

بیا بریم همونجا که میترسیم .

هم آغوشی شان یک نبرد بود .

غریبانه زیست مان در پیله اندوه

من اگه خسته شبیه تن ایران بودم

ما روزهایی رو زندگی کردیم که قابل زیستن نبود

اما من در همان روز های سخت هم تو را دوست داشتم ...

آنچه ما زندگی می انگاشتیم ، اینجا مرگ بود .

دنیایی کوچک ، رویایی بزرگ

پس زخم هامان چه ؟

رها گشته در تنهایی خویش

و ما ، ساکنان گوشه غمگین عالم ..

سالها پیش جسمِ نیمه جونم میونِ دریا غرق شد،
دیگه هیچی یادم نیست.

بایگانی

شباهت

شنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۱:۵۵ ق.ظ
چند بار پیش آمده به من بگویند شبیه یکی از آشناهایشان هستم 
من در پاسخ فقط میتوانم بگویم چه آشنای خوشگلی دارید پس ! :) 
  • ۹۸/۰۲/۱۴

نظرات (۱۰)

:)))) عالی
پاسخ:
:)
اگوجی مگوجی *_*
پاسخ:
ای قربونت :)
واسه منم پیش اومده، راستش هیچ حس خوب خاصی پیدا نمی کنم، یه نسخه ی دیگه از من؟!!!
پاسخ:
حس خوبی قرار نیست داشته باشه قاعدتا !!
واس خیلیا پیش میاد 
بابا اعتماد به نفس :)))
پاسخ:
حقیقته والا 
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ.....چه جواب خوبی
پاسخ:
هوم :))
خخخخ 
آفرین 💙
پاسخ:
می ت ر فدا
عجب جواب باحالی!

وای به منم خیلی میگن😃😃
یادم باشه حرف تو رو بگم!😋
پاسخ:
حتما بگو :))
😂😂
کارت عالیه
پاسخ:
😂😂😂
😉
پاسخ:
😊
:)) 
شبیه بودن ظاهری چیزی به سعادت‌شون اضافه نمیکنه شباهت رفتار داشتن سعادتمند بودن
پاسخ:
:))
اوهوم 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">