ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

آدما به اندازه حرف هایی که نمیزنن از هم دور میشن ...

بیا بریم همونجا که میترسیم .

هم آغوشی شان یک نبرد بود .

غریبانه زیست مان در پیله اندوه

من اگه خسته شبیه تن ایران بودم

ما روزهایی رو زندگی کردیم که قابل زیستن نبود

اما من در همان روز های سخت هم تو را دوست داشتم ...

آنچه ما زندگی می انگاشتیم ، اینجا مرگ بود .

دنیایی کوچک ، رویایی بزرگ

پس زخم هامان چه ؟

رها گشته در تنهایی خویش

و ما ، ساکنان گوشه غمگین عالم ..

سالها پیش جسمِ نیمه جونم میونِ دریا غرق شد،
دیگه هیچی یادم نیست.

بایگانی

جاده اسم منو فریاد میزنه

چهارشنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۱:۰۰ ب.ظ

چندوقت پیش آمدم نوشتم به او حسودیم میشود 

حالا اما همه وجودم را حس های مختلف پر کرده دقیقا همان هایی که بخاطرشان حس حسودیم بیدار شده بود 

حالا مستقل تر از همیشه ام

حالا در خودم ترین حالت ممکنم 

حالا به نقطه ای رسیده ام که بخاطرش ستاره های آسمان را نگاه میکنم چشم هایم را میبندم و به این فکر میکنم دقیقا همانی شد که باید میشد 

من ... سه سال پیش اولین کلمه های درباره من این وب را اینگونه آغاز کردم : در جستجوی حقیقت با موهای بافته 

حالا موهایم را بافتم در جاده این سطر هارا مینویسم و به جرات میگویم حقیقت خود من بود که تکه های وجودم را در عمق آرامش لحظه ام پیدا میکنم ...

و حس قدردانی عمیقی که بابت تمام اتفاقات افتاده و نیفتاده در جانم ، در انتهای ریشه جانم حس میکنم 


  • ۹۸/۰۲/۱۱

نظرات (۹)

  • زیگفرید ‌‌‌
  • حالا حقیقت رو پشت موهای بافتت پیدا کردی؟
    پاسخ:
    من همچین چیزی نوشتم ؟ 
    "در جستجوی حقیقت با موهای بافته"
    پس این وب شما بودید.
    پاسخ:
    یس
    چقدر خوبه که از یه جایی به بعد بگذری و رشد کنی :)
    پاسخ:
    شبیه آب رودخونه
    کاااملا متوجه ام چی نوشتی. میدونی چرا این حسو داری؟ چون ضمیر ناخودآگاه دقیقا به حقیقت تعلق داره. به هرجا میبرتت تو همونو خواستی در عمق وجودت حتی اگه نمیدونستی. واسه همین همیشه تهش راضی هستی.
    در جست و جوی حقیقت... بینهایت را جست و جو کن...
    پاسخ:
    :)
     حتی برای اتفاقات نیوفتاده:)
    پاسخ:
    اوهوم
  • ŇãşíМ ĶĥăŅŭМ
  • این عالیه که از اتفاقات زندگی درس بگیریم و با قدرت بیشتری ادامه بدیم ..

    واین جمله ت که تکه های گمشده وجودت رو پیدا میکنی عالی بود.. :)
    پاسخ:
    :)
  • زیگفرید ‌‌‌
  • من همچین چیزی پرسیدم.
    پاسخ:
    با موهای بافتم پیدا کردم نه پشتش
  • زیگفرید ‌‌‌
  • تا حالا شنیدی که می‌گن: پشت هر چیزی حقیقتی نهفته است؟ این پشت به معنی پشت اون چیز نیست، منظور این نیست که بری پشتش دنبال چیزی بگردی! منظور از پشت، حقیقتیه که در حاله‌ای از ابهام نفهته است. یک نوع درکِ بصری از یک چیزِ واحده. خوبه که پیداش کردی.
    پاسخ:
    😂😂
    وای من همون پشت خوندمش !!
    بله موهای بافته یه جور حس آرامش و صبر بهم میده 
    گاهی درون حقیقت هم گم میشیم
    درون «من» 
    پاسخ:
    اره خیلی چیز پیچیده ایه ...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">