ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

آدما به اندازه حرف هایی که نمیزنن از هم دور میشن ...

بیا بریم همونجا که میترسیم .

هم آغوشی شان یک نبرد بود .

غریبانه زیست مان در پیله اندوه

من اگه خسته شبیه تن ایران بودم

ما روزهایی رو زندگی کردیم که قابل زیستن نبود

اما من در همان روز های سخت هم تو را دوست داشتم ...

آنچه ما زندگی می انگاشتیم ، اینجا مرگ بود .

دنیایی کوچک ، رویایی بزرگ

پس زخم هامان چه ؟

رها گشته در تنهایی خویش

و ما ، ساکنان گوشه غمگین عالم ..

سالها پیش جسمِ نیمه جونم میونِ دریا غرق شد،
دیگه هیچی یادم نیست.

بایگانی

رهایی

دوشنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۸، ۰۸:۲۲ ق.ظ

بارها شده بود بخاطر داشته هام حس معمولی بودن میکردم دنبال تایید و رضایت بقیه از خودم نبودم اما انگار تاییدشون روم بی اثر بود و بی توجهیشون به شدت تاثیر گذار 

بارها ممکن بود خیلی زود شروع کنم به فکر کردن راجع به اینکه مزاحم آدما نشم و به عنوان یه آدم اضافی بودنمو بهشون یاداوری نکنم 

دیشب وقتی کنارش بودم فهمیدم همش دروغه همش عین زنجیر منو تو ذهن خودم اسیر کرده همش فقط انرژی منفی درون من بوده و خیلی خستم از فکر کردن و یاداوریش من نه مزاحم کسیم نه یه موجود اضافیم بلکه همیشه سعی کردم خوب باشم و هروقت احترام گرفتم احترام دادم بی منت از روی خواستنم 

تو شیشه اتوبوس خودمو نگاه میکنم و زیر لب میگم دوست دارم بخاطر اینکه همیشه کنارم بودی و لیاقت دوست داشته شدن رو داری 

ارزش احترام گذاشتن و آرامش ارزش داری برام 

حالا من زیباترین دختر دنیام عاشق حالت چشمامم عاشق بینیم لب هام بدنم ذهنم 

حس میکنم رها شدم ازین بند اسارت حس میکنم وقتی تو آیینه نگاه میکنم دوست دارم لبخند بزنم و امیدوار ازجلوش برم من زیبام من عاقلم من باهوشم و از همه مهمتر من کافیم برای خودم برای دوست داشته شدن برای زندگی کردن و برای بودن 

  • ۹۸/۰۱/۲۶

نظرات (۸)

چقد خوبه همه‌مون بتونیم به اینجا برسیم :)
پاسخ:
اوهوم
حس رها شدن حس خوبیه واقعا:)
پاسخ:
اوهوم حسی شبیه سبکیه 
  • حـ . آرمان (استاد بزرگ)
  • خودشناسی از همه چی مهمتره :)
    پاسخ:
    واقع بینی هم همینطور 
    چقدر خوب بود اگه می تونستیم خودمون رو لایق بدونیم و اجازه ندیم فکرای بیهوده انرژی زندگی رو از ما بگیرن. امیدوارم همیشه این حس باهات بمونه آساره جان
    پاسخ:
    میتونیم قطعا 
    ممنونم 
    من اسمم تاراست!
    آساره اسم وبمه
    خیلی از ماها من جمله خودم درگیر این اتفاقیم.

    خودمون رو پایین تر میبینیم چون برامون شادی و آسایش بقیه مهم تره.  ابن مدلی بزرگ شدیم.  به اشتباه فکر میکنیم آدم خوب بودن اینه! اما با همین تعریف اشتباه از خوبی و خوب بودن شاید بارها ضربه خوردیم 
    پاسخ:
    اره اعتماد به نفسو دچار مرگ تدریجی میکنه 
    خیلی زیبا بود👌
    پاسخ:
    ممنون عزیزم :)
  • ❤ოaЯყaო👭ղმբმʂ ❤

  • :)))) 

    پاسخ:
    :)
  • سایه های بیداری
  • داشتم با خودم فکر میکردم که معنی « تارا » چیست ؟
    راستش حال و حوصلۀ گوگل بازی نداشتم
    اما شیشۀ پنجرۀ اتوبوست وادارم کرد که کمی تا قسمتی گوکل بازی کنم
    از میان معانی یابانیده ام ( الان اختراع کردم - به معنی یافته هایم ) معنای « مردمک چشم » را بیشتر پسندیدم . شاید به این دلیل که : حالت چشمهایت .....
    و سپس با خود اندیشیدم که :
    کاش من هم شیشۀ یک اتوبوس بودم
    نه برای تاباندن و پژواک حالت چشمهایی
    بلکه برای دیدن خود
    در مردمک چشمهای زیبای دختری چشم حالتی
    اونوقت منم حالت میگرفتم
    و دیگر شیشه نبودم
    و به این راحتی نمی شکستم
    ولی آخرین باری که همینطوری فضولی فرمودیم در وبلاگ عزیزی
    با اون چکش تعبیه شده در کنار شیشه
    جیرررررررررررررررررررررررررررینگ شکستم .
    ....................................
    راستش دیدم تقریبا همه نظرها یکنواخت است
    گفتم مثلا چیزی گفته باشم
    گفتم خب .
    پاسخ:
    خیلی قشنگ گفتی خب :) 
    بازم بگو ازین نظرا
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">