ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

آدما به اندازه حرف هایی که نمیزنن از هم دور میشن ...

بیا بریم همونجا که میترسیم .

هم آغوشی شان یک نبرد بود .

غریبانه زیست مان در پیله اندوه

من اگه خسته شبیه تن ایران بودم

ما روزهایی رو زندگی کردیم که قابل زیستن نبود

اما من در همان روز های سخت هم تو را دوست داشتم ...

آنچه ما زندگی می انگاشتیم ، اینجا مرگ بود .

دنیایی کوچک ، رویایی بزرگ

پس زخم هامان چه ؟

رها گشته در تنهایی خویش

و ما ، ساکنان گوشه غمگین عالم ..

سالها پیش جسمِ نیمه جونم میونِ دریا غرق شد،
دیگه هیچی یادم نیست.

بایگانی

جرات حقیقت بزنیم

دوشنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۸، ۱۱:۳۰ ب.ظ

هرکدوم که دلتون خواست انتخاب کنید 

هر سوالی قابل پرسیدنه 

هر کاری به عنوان جرات قابل گفتنه 

نظر ناشناس هم فعال 

بازی کنیم :) 

  • ۹۸/۰۱/۱۹

نظرات (۳۲)

یعنی چی ؟ یعنی هر سؤالی دلمون خواست ازت بپرسیم ؟
پاسخ:
یس
یعنی چی ؟ یعنی هر سؤالی دلمون خواست ازت بپرسیم ؟
چه گل یا درختی رو دوست داری؟ ^_^
پاسخ:
گل کاغذی خیلی دوست دارم خیلی قشنگه 
به قول اهالی تلگرام اصل بده ؟ :)
پاسخ:
اصلم تو درباره من وبم هست که 
جرات یا حقیقت؟
پاسخ:
جفتش 😊
حقیقت .یه کار حال بهم زنی که‌کردی  که‌جنبه طنزم داره بگو 
پاسخ:
بچه بودم دم مارمولکو از بدنش جدا میکردم میگرفتم دستم ازینکه تکون میخورد با اینکه به تنش وصل نیست خوشم میومد 😁
چه با احساس. ^_^
پاسخ:
با احساسی از خودتونه :) 
ویس بگیر من یه پرنده م رو بخون 😂
پاسخ:
😂
باشه میذارمش خوندم !!
/: 
پاسخ:
تازه مورچه ام آتیش میزدم !!
اسم واقعیت چیه؟
پاسخ:
تارا اسم واقعیمه 
اونجا ننوشتی اهل کجا هستی ؟
پاسخ:
ایران !
چه روحیه لطیفی /: 

تموم شد یا هنوزم افتخار داری ؟! ((:
پاسخ:
افتخارا زیاده ! 
تارا یعنی چی؟
پاسخ:
ستاره 
چرا این وبلاگو زدی ؟
پاسخ:
نوشتن آرومم میکنه 
بزرگترین آرزوی دست نیافتنیت چیه ؟
پاسخ:
امام زمان ظهور کنه 
جراتم داریم ؟! 
رمز وبلاگتو‌ بده بنده حقیر‌ /:
پاسخ:
خودمم یادم نیست رمزمو 
چون سه سال پیش سپردمش به حافظه گوشیم و دیگه هیچوقت جایی دیده نشده ینی گوشیم بپره وبم به لقا الله میپیونده ! 😂
آساره یعنی چی؟
پاسخ:
آساره هم ینی ستاره
سیگار کشیدی ؟ :|
یه سوال من یه سوال تو
"جهت رعایت عدالت "
پاسخ:
نه تا حالا ولی دوست دارم امتحان کنم 
نظرتون در مورد وبلاگم ؟
از بین بازیگرای ایرانی و خارجی کی رو از همه بیشتر دوست داری ؟
پاسخ:
جینا کولمن 
نظرت راجع به ابراز علاقه دختر به پسر؟!
پاسخ:
موافق ولی بسته به شرایط
بازم این 
/: 
ما تموم شدیم صحنه را به دوستان میسپاریم ((:
پاسخ:
چاکریم 
هی عمووو مارچلو از خداتم باشه باز گیر داد بهممم !
اصلا منم صحنه رو ترک میکنم هر جا میریم این میاد یه چی میگه !  :(((( :|||
 Left the Group  :))))
پاسخ:
بلاک اند ریپورت !
رفتی و با دگران باده ی رندانه زدی

جام ها بیخبر از عاشق دیوانه زدی

هیچ دانستی از آن می که به پیمانه زدی

آتش و شمع تو در خرمن پروانه زدی!؟ :))))))
پاسخ:
اره من کاملا در جریان تبعات کارام هستم !
دوست داری در موردت کنجکاو باشن آدم ها ؟ 
پاسخ:
نه آدما هیچوقت نمیتونن مرز بین کنجکاوی و فضولی رو تشخیص بدن 
وبلاگ هارو بر چه اساسی دنبال میکنی؟همه رو میخونی؟
پاسخ:
اساس خاصی ندارم
نه همه رو نمیخونم فقط دوستام 
سلام
من تازه با وبتون آشنا شدم نه شما رو میشناسم نه وبتو...
غمگین به نظر میرسی؛ هستی ؟ و چرا؟ ( ۲ نمره)😃😃
پاسخ:
قضیه مثل یه نمودار سینوسیه
من بیشتر وقتی دلم میگیره مینویسم بخاطر همین خیلی غمگین به نظر میرسم
اما خب حقیقت اینه اونقدر ها هم آدم شادی نیستم 
معمولی با دغدغه های مختلف
مقدمت گلباران ! 😊😁
اگه نمیخونی پس چرا دنبال میکنی؟
پاسخ:
چون دلم میخواد ☺
دیگه هر وبیم دنبال نمیکنم اکثرا اونایی که حس میکنم از خودشون مینویسن 
آها خیلی خوب توضیح دادی😉

مرسی👧
پاسخ:
😊😇
خواهش عزیزم 
از اون اول که دیدم وبت رو حس مبهم و عجیبی میداد بهم . اسمت ( اساره) هم برام عجیب بود (:
پاسخ:
:) 
عزیزم 
مبهم بودن رو دوست داری؟
پاسخ:
اره 
دانشجویی؟
چند سالته؟
پاسخ:
نه من دبیرستانیم !
۱۶ سال برای همیشه 
سلام دوستان گل🌹

حس مثبت داره حرفات 😊

همیشه استوار باشی....ب وبم خوش اومدی ستاره جون🌹😍
پاسخ:
مرسی عزیزدلم :) 
ماچ به کلت 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">