ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

آدما به اندازه حرف هایی که نمیزنن از هم دور میشن ...

بیا بریم همونجا که میترسیم .

هم آغوشی شان یک نبرد بود .

غریبانه زیست مان در پیله اندوه

من اگه خسته شبیه تن ایران بودم

ما روزهایی رو زندگی کردیم که قابل زیستن نبود

اما من در همان روز های سخت هم تو را دوست داشتم ...

آنچه ما زندگی می انگاشتیم ، اینجا مرگ بود .

دنیایی کوچک ، رویایی بزرگ

پس زخم هامان چه ؟

رها گشته در تنهایی خویش

و ما ، ساکنان گوشه غمگین عالم ..

سالها پیش جسمِ نیمه جونم میونِ دریا غرق شد،
دیگه هیچی یادم نیست.

بایگانی

Black swan

شنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۸، ۱۲:۵۲ ق.ظ

بعد از مدتها ...

خودم را نشاندم گفتم درست است که دلت گرفته آدمها همینند تو میشوی اولویت آخرشان بعد نرسیده به تو حذفت میکنند 

حالا که حذف شدی بیا بنشین یک چیزی نشانت بدهم 

و حالا دلم کمی آرام گرفته 

دیگر یاد گرفتم تنهایی آرامش کنم در میان آشوب بی توجهی ها

اما تو ... یادت بماند این دوران را 

گذر این روزها برایم سخت شد اما فراموش نمیکنمشان 



سیب سرخ انار سرخ به دومن یار بزنه ...

  • ۹۸/۰۱/۱۰

نظرات (۶)

وبلاگتون عالیه 
پاسخ:
ممنونم 
سلام عزیزم...خوبی؟
عیدت مبارک باشه❤
انشالله که سال خوبی برای هممون باشه.
پاسخ:
سلام مهربونم 
عید خودتم مبارک باشه جانم 
امیدوارم بهترین اتفاقا برات بیفته 
: )
پاسخ:
:)
آدم از هر جا حذف بشه خودش رو که داره.
پاسخ:
اوهوم
عنوان رو که دیدم فکر کردم درمورد فیلم قوی سیاه پست گذاشتی، چون خیلی دوستش داشتم. 
گاهی وقتا اینکه امیدت از بقیه قطع بشه و فقط به خودت امید داشته باشی تنها راه رسیدنه
پاسخ:
منظورم دیدن اون فیلم هم بود 
اره شاید ولی بعضی تجربه ها خیلی سخته
چقدر قشنگ حرف دلم رو زدین !!!🙁🙏
پاسخ:
ممنون جانا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">