ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

آدما به اندازه حرف هایی که نمیزنن از هم دور میشن ...

بیا بریم همونجا که میترسیم .

هم آغوشی شان یک نبرد بود .

غریبانه زیست مان در پیله اندوه

من اگه خسته شبیه تن ایران بودم

ما روزهایی رو زندگی کردیم که قابل زیستن نبود

اما من در همان روز های سخت هم تو را دوست داشتم ...

آنچه ما زندگی می انگاشتیم ، اینجا مرگ بود .

دنیایی کوچک ، رویایی بزرگ

پس زخم هامان چه ؟

رها گشته در تنهایی خویش

و ما ، ساکنان گوشه غمگین عالم ..

سالها پیش جسمِ نیمه جونم میونِ دریا غرق شد،
دیگه هیچی یادم نیست.

بایگانی

برای من

دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۷، ۰۹:۳۹ ب.ظ

حرف بزن 

  • ۹۷/۰۶/۱۲

نظرات (۱۳)

سلام خوبی؟:)
پاسخ:
سلام :) 
معلق عین ذرات گرد و غبار 
اما سعی میکنم همونقدر سبک باقی بمونم تا بتونم حرکت کنم 
  • رضا `پسر از جنس پدر`
  • سلام ای دوست ...
    پاسخ:
    سلام ای بلاگر وبلاگ پوکونده !!
  • رضا `پسر از جنس پدر`
  • خخخ چه خبر خوبی نیستی ؟!
    پاسخ:
    من خوب که نمیدونم اما همچنان نفس میکشم 
    چی بگم :)))
    حال و احوال دلت چطوره؟
    پاسخ:
    دلتنگ ...
    سلام
    خوبی؟
    معنی آساره چی هست؟
    :)
    پاسخ:
    سلام 
    ممنونم شما خوبی؟ 
    آساره یعنی ستاره 
    هم معنای اسمم هست 
    سلاااام خوبی ؟؟؟ کم پیدایی چرااا
    پاسخ:
    سلام عزیزدلم 
    درگیر بودم یکم 
    از چی حرف بزنم
    اینقدر اینروزا همه ملت مستاصل شدن که کسی حس و حال حرف زدن نداره پای حرف هرکی که میشینی همش از اقتصاد و دلار و گرونی و اختلاس حرف میزنه آدم حالش بدتر میشه
    نمیدونم چرا حرف خوب زدن و خبر خوب شنیدن اینروزا کیمیا شده
    پاسخ:
    این خاصیته روزگاره که جبرشو به همه ما تحمیل کنه 
    گول زدن راه خوبیه 
    دیوانه بودن 
    و سکوت و نگاه
  • 🍁 غزاله زند
  • سلام آساره‌ی عزیزممم،نمیدونی چقدر دلم برات تنگ شده بود ❤
    روزهات چطور میگذره مهربون؟ :) 
    پاسخ:
    سلام غزل عزیز و مهربونم 
    منم خیلی دلتنگم خیلی زیاد برای نوشته های قشنگت 
    روزها هم در ابهام و دلتنگی و گاهی ناباوری به سرعت در گذرن و من در تلاطم این موج ها سعی در سردرگم نبودن 
    برای من حرف بزن ولی هیچی نگو!
    پاسخ:
    اینم یه حرفی
    چی بگم؟

    پاسخ:
    هرچی 
    سلام علیکم...
    پاسخ:
    علیکم السلام 
    سلام :)
    پاسخ:
    سلام به روی ماهت 
    خوبم خداروشکر
    چه خوشگل
    :)
    پاسخ:
    :) 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">