ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

آدما به اندازه حرف هایی که نمیزنن از هم دور میشن ...

بیا بریم همونجا که میترسیم .

هم آغوشی شان یک نبرد بود .

غریبانه زیست مان در پیله اندوه

من اگه خسته شبیه تن ایران بودم

ما روزهایی رو زندگی کردیم که قابل زیستن نبود

اما من در همان روز های سخت هم تو را دوست داشتم ...

آنچه ما زندگی می انگاشتیم ، اینجا مرگ بود .

دنیایی کوچک ، رویایی بزرگ

پس زخم هامان چه ؟

رها گشته در تنهایی خویش

و ما ، ساکنان گوشه غمگین عالم ..

سالها پیش جسمِ نیمه جونم میونِ دریا غرق شد،
دیگه هیچی یادم نیست.

بایگانی

بنظرتون من کدوم رنگم ؟!!!

چهارشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۷، ۰۵:۳۵ ب.ظ

  • ۹۷/۰۵/۳۱

نظرات (۱۷)

  • مهدی رنجبر
  • :))) اون چپیه خیلی خوبه
    پاسخ:
    شما نمیدونی چه تمرکز عمیقی پشت اون بود !!
    آبی
    پاسخ:
    :/
    میگفتن مردا تشخیص رنگشون ضعیفه ولی فکر نمیکردم دیگه تا این حد !
    قرمز
    پاسخ:
    خشم اژدها برانگیخته شد !
    برید خدارو شکر کنید نگفتم فیروزه ای:))
    پاسخ:
    کوررنگی تا این حد !؟؟

    پس کدومی ؟ زرد که نیستی
    پاسخ:
    :/
    استدلالتون چیه اونوقت که نیستم !!؟
    تقلب کردی من می دونم
    پاسخ:
    ://
    ما مثل شما بازی نمیکنیم والا
    شوخی کردم :))))
    قرمزم خوبه تلاش کنی بهتر میشه
    پاسخ:
    :/
    :/
    قرمز
    پاسخ:
    :/
    زرد 😎

    پاسخ:
    Yes!💪❤
  • رضا `پسر از جنس پدر`
  • اگه از من بپرسی من میگم زرد ولی تو فک کن قرمز هستی ولی طبق شناخت من نسبت به تو زردی بیش نیستی :)
    پاسخ:
    واقعا چطور از رو چند تا نوشته یه نفرو میشناسید؟
  • استاد بزرگ
  • سلام.
    به نظر من هم قرمز.
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
    پاسخ:
    :/
    خیلی عکس قشنگیه:)
    پاسخ:
    :)
  • رضا `پسر از جنس پدر`
  • به دلایلی که میشه حس کرد آدم رو گاهی وقتا باید تصور کنی شاید این تصور من هم اشتباه باشه ولی نظرم باز رو زرد هستش ولی نظر نهایی شما مهمه آیا واقعا زرد بود یا قرمز ؟
    پاسخ:
    مهم نیست من زرد بودم یا قرمز 
    من با این پست تونستم نگرش درون هر کسی که منو بخونه بشناسم 
    که بفهمم آدما چطور به اطرافشون حتی ساده ترین چیزها نگاه میکنن 
    زرد ولی اون وسطیه رو الکی گذاشتی اونجا خخخخخخ
    پاسخ:
    :/

  • آقای مُرَّدَد
  • زرد... نه به این دلیل که صاحب این وبلاگی. به این دلیل که اگر قرمز بودی، به موضوع دیگه ای میپرداختی نه این فضاحت. مخصوصا اون که خورده اون گوشه:D ولی دست مریزاد
    پاسخ:
    چه تحلیل جالبی !
    زرد :))))
    پاسخ:
    :) مرسی اعتماد به نفس میدی !
  • پســـــــــــــر روزگــــــــــار
  • زرد نیستید فقط :)
    پاسخ:
    :) 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">