ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

آدما به اندازه حرف هایی که نمیزنن از هم دور میشن ...

بیا بریم همونجا که میترسیم .

هم آغوشی شان یک نبرد بود .

غریبانه زیست مان در پیله اندوه

من اگه خسته شبیه تن ایران بودم

ما روزهایی رو زندگی کردیم که قابل زیستن نبود

اما من در همان روز های سخت هم تو را دوست داشتم ...

آنچه ما زندگی می انگاشتیم ، اینجا مرگ بود .

دنیایی کوچک ، رویایی بزرگ

پس زخم هامان چه ؟

رها گشته در تنهایی خویش

و ما ، ساکنان گوشه غمگین عالم ..

سالها پیش جسمِ نیمه جونم میونِ دریا غرق شد،
دیگه هیچی یادم نیست.

بایگانی

ما را با تجربیات ارزنده خویش سهیم کنید

دوشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۷، ۰۹:۵۸ ب.ظ

آقا یه سوال 

بیاید فرض کنید یکی میخواد با شما غیر مستقیم آشنا بشه بعد شما نمیخواید !

چطوری به اون طرف مقابل اینو میفهمونید ؟ 

  • ۹۷/۰۵/۲۹

نظرات (۱۰)

رک بهش می گم
پاسخ:
خب چطور رک گفتن هم مهمه 
بصورت مستقیم بهش میگم.
پاسخ:
خب این در صورتی جواب میده که مستقیم بگه 
بی محلی میکنم بهش 🤔
پاسخ:
این فکر خوبیه 
  • خیال‌باف ‌‌‌
  • "نمیخوام با شما آشنا بشم"
    پاسخ:
    دست پیش میگیره میگه حالا کی خواست باهات آشنا بشه !!
  • مهدی رنجبر
  • در دایره تجربیاتم اصلا نیست!
    پاسخ:
    در مربع تجربیات منم نیست !
    صرفا یاد گرفتنش چیز خوبیه 
  • رضا `پسر از جنس پدر`
  • نمیدونم سکوت یه وقتای خوبه ولی یه وقتی ها ممکنه از دید طرف مقابل نشانه بله باشه ولی خوبه که با دلیل بهش بگی به خاطر این دلیل این دلیل به درد هم نمیخوریم حداقل من تو رابطه اینو از طرف مقابل میپرسم ولی عاجر میشن برای این دلیل گفتن ها . خلاصه هر چی خودت صلاح میدونی .
    " انسان های فهمیده همیشه با دلیل و منطق مسائل پیش آماده را قبول میکنند "
    پاسخ:
    خدایی من حوصله توضیح هیچی ندارم !
    ایگنور کن.
    پاسخ:
    این بهترین روش ممکن میتونه باشه 
    به نظرم صبر باید کرد و مطمئن شد که قصد واقعن چیه.. ممکنه اشتباه متوجه شده باشی. مستقیم گفتن ریسکه.. 
    پاسخ:
    اوهوم احتیاط شرط عقل 
    اولش یه چیزی بگم و اونم اینه که غیرمستقیم یعنی چی؟ و اینکه چون غیر مستقیمه و مستقیم نیست شاید نشه خیلی رک باهاش صحبت کرد و مستقیم بهش گفت. برای همین بنظر من بهترین راه اینه که غیرمستقیم بهش بفهمونید. بهترین راه هم محل نذاشتن و بستن راه های ارتباطی و پیچوندنشه. اگه باهوش باشه خودش میفهمه و نمیاد سمتتون. اگه سمج باشه اونوقت علنیش میکنه و اونجا دستتون بیشتر باز میشه.
    پاسخ:
    مرسی راهنمایی خوبی بود 
    فکر کنم بهتر باشه طوری رفتار کنی که مستقیم بگه ... مثلا بهش طوری جواب بده که فکر کنه اصل قضیه رو متوجه نمیشی که اون مجبور بشه مستقیم درخواستش رو بگه بعد رک و پوستکنده بهش جواب رد بده :)
    پاسخ:
    مرسی عزیز دلم :) 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">