ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

آدما به اندازه حرف هایی که نمیزنن از هم دور میشن ...

بیا بریم همونجا که میترسیم .

هم آغوشی شان یک نبرد بود .

غریبانه زیست مان در پیله اندوه

من اگه خسته شبیه تن ایران بودم

ما روزهایی رو زندگی کردیم که قابل زیستن نبود

اما من در همان روز های سخت هم تو را دوست داشتم ...

آنچه ما زندگی می انگاشتیم ، اینجا مرگ بود .

دنیایی کوچک ، رویایی بزرگ

پس زخم هامان چه ؟

رها گشته در تنهایی خویش

و ما ، ساکنان گوشه غمگین عالم ..

سالها پیش جسمِ نیمه جونم میونِ دریا غرق شد،
دیگه هیچی یادم نیست.

بایگانی

همممممتون حتما حتما حتما بخونید

جمعه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۷، ۰۸:۲۰ ب.ظ

بذارید همتونو در جریان بذارم 

اون نظر کثیف پست قبل از ذهن کدوم وقیح و گستاخی درومد 

ببین تو یه کثیفی یه آشغال کثافت به تمام معنا حال بهم زن یه عوضی هرزه

جناب آقای سین 

نویسنده وبلاگ mrsin.blog.ir

فکر کردی همه مثل خودت احمقن 

فکر کردی ناشناس هر غلطی میتونی بکنی 

همتون بدونید با کی طرفید 

حالا واسه همیشه گمشو برو 


حماقت بزرگت اونجا بود که فکر اینو نکردی با بلاک شدن نظر ناشناس فهمیدن اینکه کدوم وبلاگ اون نظر به اصطلاح ناشناسو نوشته کار سختی نمیتونه باشه 

  • ۹۷/۰۵/۲۶

نظرات (۱۲)

اها
پاسخ:
بله
!!!!!!!!!
واقعا اون کامنت کار اون بود؟
پاسخ:
بله چند بار چک کردم و مطمئنم 
بیخیال بابا((:اینجا وبلاگ توعه هرچی دوست داری بنویس
پاسخ:
قطعا هرچیزی که دوست داشته باشن مینویسم 
اما به هیچ احدی هیچ احدی اجازه نمیدم اینطور رفتار کنه 
  • رضا `پسر از جنس پدر`
  • من که تعجب کردم بعضی ها اینقدر وقاحت به خرج میدن و میان نظر ها ناجور میدن واقعا متاسفم که می بینم تو فضای بیان یه همچین انسان های پیدا میشه واقعا شرم باد . :(
    پاسخ:
    منم متاسفم 
    و بخاطر اینکه دیگه همچین اتفاقی نیفته سکوت نکردم 
    مطمئنی؟ کامنت ناشناس که آی پی هم نداره از کجا میگی؟ 
    پاسخ:
    ربطی به آی پی نداره 
    همه نظراتی که میاد قابل بلاک شدنه 
    و وقتی نظریو بلاک میکنی پنل بلاگی که اونو نوشته  از لیست دنبال کننده هات همون لحظه حذف میشه و میشه راحت فهمید کدوم یکی از دنبال کننده هات بوده 
    بله مطمئنم 
    اااع اینو نمیدونستم
    چی بگم والا :) 
    پاسخ:
    چیزی نمیشه گفت والا ادم حرفش نمیاد دیگه 
    من فکر میکنم اشتباه میکنی .
    پاسخ:
    واسم جالبه بدونم شما دقیقا از کجا فکر میکنید من اشتباه میکنم ؟ 
    اگر میتونید فکرتونو با ارائه دلیل و منطق اثبات کنید بفرمایید 
    چه قدر یه ادم میتونه وقیح باشه...!
    پاسخ:
    انگار وقاحت ته نداره 
  • رضا `پسر از جنس پدر`
  • انسان های احمق هرگز نمی میرند فقط یاد میگرن که آدم به دنیا بیان و احمق از دنیا برن من معذرت میخوام به خاطر حماقت بعضی از آدم که نمیفهمن فرق انسانیت تا خریت رو
    پاسخ:
    من هیچوقت به کسی اجازه همچین توهینی نمیدم
    اونم با سکوت و رد شدن 
    من با سکوت در برابر تجاوز!! مخالفم.
    صرفا گفتم این همه عصبانیت برای چی؟!
    پاسخ:
    ببخشید شما دقیقا تجاوز به حریم شخصی یه آدمو چی میدونید دیگه ؟!!
    واقعا اینکه کسی به خودش اجازه توهین بده انگار برای شما خیلی عادی و معمولیه
    تجاوز به حریم شخصی یعنی دخالت ، نه کامنت اینجوری.

    ببین توو فضای مجازی ازین اتفاقا میفته زیاد هم میفته و اینقدر به نظرم جای عصبانیت نداره.

    ضمنا، به چیزی که «باید باشه» کاری ندارم، درباره ی چیزی که «هست» صحبت میکنم.

    سوای این مسئله که جوابی که شما به اون کامنت دادی خودش کلی جای بحث داره. ولی خب من صرفا دارم بهت میگم عصبانی نباش اینقدر :)
    پاسخ:
     شما شاید این کامنتارو جزو هرچیزی بذارید 
    من با اینجور نوشته ها به شدت مشکل دارم 
    و به شدت عصبانی میشم 
    سکوت هم نمیکنم 
  • یه بنده خدا
  • چیشده؟
    پاسخ:
    توهین 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">