ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

آدما به اندازه حرف هایی که نمیزنن از هم دور میشن ...

بیا بریم همونجا که میترسیم .

هم آغوشی شان یک نبرد بود .

غریبانه زیست مان در پیله اندوه

من اگه خسته شبیه تن ایران بودم

ما روزهایی رو زندگی کردیم که قابل زیستن نبود

اما من در همان روز های سخت هم تو را دوست داشتم ...

آنچه ما زندگی می انگاشتیم ، اینجا مرگ بود .

دنیایی کوچک ، رویایی بزرگ

پس زخم هامان چه ؟

رها گشته در تنهایی خویش

و ما ، ساکنان گوشه غمگین عالم ..

سالها پیش جسمِ نیمه جونم میونِ دریا غرق شد،
دیگه هیچی یادم نیست.

بایگانی

جغدوار

يكشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۷، ۰۲:۲۴ ق.ظ

ما را همه شب نمیبرد خواب 

  • ۹۷/۰۵/۲۱

نظرات (۹)

  • آنیا بلایت
  • چه کنیم؟:'(
    پاسخ:
    نمیدونم ...
    کاش میشد اصلا کاری کرد 
    شب بخیر گفتن ما محض ادای ادب است.
    ورنه چون شب برسد اول بیداری ماست ...
    :)
    پاسخ:
    صحیح 
  • بهــ ــار..
  • من امشب از ۱۱ تو جام غلت می زنم و فکر می‌کنم 
    ینی وقتی پا شدم پیش خودم گفتم پنجه دیگه :دی 
    بد کوفتیه این فکر مشغول :~
    پاسخ:
    آخ دقیقا 
    ینی دلم میخواد بزنم بیرون انقدر راه برم تا ذهنم خالی بشه از این حجم از فکر 
  • بهــ ــار..
  • اره واقعا :))
    من خیلی دوست دارم یه ساز یاد بگیرم واسه اینجور وقتا :)) مثل سه تار
    اقا از بین تار و سه تار و گیتار کودوم بهتره به نظرت؟ 
    پاسخ:
    من گیتار دوست دارم به شدت 😊❤
  • بهــ ــار..
  • منم :) ولی خیلی دست همه دیدم
    حس میکنم خز شده :))
    مثلا سه تارم اگه علاقه به موسیقی سنتی داشته باشه آدم خوب چیزیه. یا حتی ساز دهنی!^_^
    پاسخ:
    وااای سازدهنی که عالیه 
    باهاش والس تهران بزنی 
    عاشقشم ...
  • بهــ ــار..
  • اوهوم.. تو بام تهران حتی مثلا:))
    اقا تو تهرانی من دیدن تو رو هم به خوشحالیای بعدنم اضافه کنم؟ ^___^
    پاسخ:
    ای جون دلم :)
    من فعلا معلق عین ذرات گرد و غبارم !!
    تا اومدن جواب انتخاب رشته ها صبر باید پیشه کنیم ولی من دانشجو بشم شخصا میام شهرکرد میبینمت :) 
    ی لیوان دوغ برید بالا
    پاسخ:
    کار ما ار دوغ گذشته 
    باید خسته باشی تا بدون هیچ دلیلی خوابت ببره برو ورزش یا یه فعالیتی که خسته ت کنه
    پاسخ:
    فکر مشغوله
    امشب شاید ششمین شبی باشه که خواب رو به چشم نمیبینم.
    نوشتم شاید. امیدوارم امشب بتونم کل شب رو بخوابم.
    پاسخ:
    امیدوارباشید
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">