ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

آدما به اندازه حرف هایی که نمیزنن از هم دور میشن ...

بیا بریم همونجا که میترسیم .

هم آغوشی شان یک نبرد بود .

غریبانه زیست مان در پیله اندوه

من اگه خسته شبیه تن ایران بودم

ما روزهایی رو زندگی کردیم که قابل زیستن نبود

اما من در همان روز های سخت هم تو را دوست داشتم ...

آنچه ما زندگی می انگاشتیم ، اینجا مرگ بود .

دنیایی کوچک ، رویایی بزرگ

پس زخم هامان چه ؟

رها گشته در تنهایی خویش

و ما ، ساکنان گوشه غمگین عالم ..

سالها پیش جسمِ نیمه جونم میونِ دریا غرق شد،
دیگه هیچی یادم نیست.

بایگانی

هیچی

دوشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۷، ۰۱:۴۱ ق.ظ

گاهی به این فکر میکنم که اگه ازینجا هم برم چی میشه ؟

هیچی ...




من چطوری جواب بدم ناشناس طور ؟ 

هیج جا هیچی نیست که 

  • ۹۷/۰۴/۲۵

نظرات (۸)

تارا :(
پاسخ:
نمیرم عزیز دلم 
نمیخواستم برم فقط نوشته ای از ته دل 
به این هم فکر میکنید صدسال دیگه که همه ی این هفت میلیارد آدم از این دنیا رفتن چی میشه؟ ببینید به جوابی میرسید؟
پاسخ:
من ترجیح میدم به همین الان فکر کنم 
  • بهــ ــار..
  • حرفشم نزنا -_- ایش :-"
    پاسخ:
    عزیزدلم ..
  • حامد سپهر
  • این سونامی میرم میرم چیه راه افتاده توی وبلاگها
    اگه برید یه اتاق دنج رو واسه حرف زدن از دست میدین
    پاسخ:
    گفتم اگر نرفتم که 
    اره موافقم تا حدی 
  • پریسا سادات ..
  • الکی نگو دیگه :((
    معلومه همه ناراحت میشن
    پاسخ:
    نه بابا کسی یادش نمیمونه عزیز من
  • پریسا سادات ..
  • چرا مطلباتو پاک کردی ؟؟؟
    پاسخ:
    پاک نکردم ۴۳۰ تا مطلب عدم نمایش دارم ...
    درسته هیچی نمیشه

    اصا  اگه یکی از بچه های جازی بمیره کی میفهمه از کجا باید فهمید فقط وبش امیجور باز میمونه
    پاسخ:
    نبودنا حس میشه 
    شاید برای ی لحظه
    پاسخ:
    شاید
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">