ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

آدما به اندازه حرف هایی که نمیزنن از هم دور میشن ...

بیا بریم همونجا که میترسیم .

هم آغوشی شان یک نبرد بود .

غریبانه زیست مان در پیله اندوه

من اگه خسته شبیه تن ایران بودم

ما روزهایی رو زندگی کردیم که قابل زیستن نبود

اما من در همان روز های سخت هم تو را دوست داشتم ...

آنچه ما زندگی می انگاشتیم ، اینجا مرگ بود .

دنیایی کوچک ، رویایی بزرگ

پس زخم هامان چه ؟

رها گشته در تنهایی خویش

و ما ، ساکنان گوشه غمگین عالم ..

سالها پیش جسمِ نیمه جونم میونِ دریا غرق شد،
دیگه هیچی یادم نیست.

بایگانی

بمعرفی اید پلیز

سه شنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۷، ۱۲:۳۰ ق.ظ

بچه ها بیاید یه بازی آنلاین خفن هیجان انگیز معرفی کنید بشه آنلاین با یه رقیب خفن بازی کرد 

  • ۹۷/۰۴/۱۹

نظرات (۲۸)

cards against humanity
پاسخ:
۳ پاس
یافتی به منم بگو
من خودم رامی دوست دارم ولی قماره
پاسخ:
آقا پای مارو به قمار باز نکن حرام است !!
:)
کوییز آو کینگز:)
من خعلییی میدوستمش:)
پاسخ:
بکش بکش داره ؟!
بکش بکش میخوای لست دی آن د ارت عالیه با زامبیا میجنگی :)) خونه میسازی دزدی میکنی بعد کم کم با بقیه میجنگی خیلی خوبه 
پاسخ:
هیجان داشته باشه و حس رقابت 
کلا از روکم کنی خوشم میاد !!

من بازیای مثبت ۱۷ رو تو ۸ سالگی میزدم :))
نوچ من بکش بکش ندوس:/
همش سوال جوابه...
پاسخ:
تو بیا فق شطرنج بزنیم فائزه !!
مث همیشه ماتت کنم! 😅
وای راستی تارا
این سایته شطرنجه:https://lichess.org
خعلی خوبه کسایی که بازی میکنن واقعا قوین:)
کلا بازیای آرومو میپسندم...
پاسخ:
بیا خونمون ما خونمون یه شطرنج داریم همه چی بلده تو فقط بیا :/😂😊❤
تو رو خدا نگا...
آخرین بار کی کیو مات کرد؟!
پاسخ:
اون عرق جبین رو پیشونیو دقت نکردی !!
من من دیگه !
اینجا عرقو تف نشون داد:/
اینطوری😂😂😂
خخخخخخ:)
پاسخ:
😂😂😁😁

بزرگی گفتن کوچیکی گفتن:/
تو اول باید بیای...
یاد اون حرفِ زهرا افتادم که میگفت اتوبوس بگیریم لشکری بریم پیشِ تارا
پاسخ:
با مینی بوس اونم اونجا به اینجا !! 
خدا وکیلی وی آی پی فول آپشنن !
مث ول کن تا ول کنم 
بیا تا بیام ☺
نه جدی پاشو بیا خب؟
یهو دیدی اومدی نبودم دیگه ها
از من گفتن...
پاسخ:
😡😠😬😕😤😥😒😭
ینی دیگه حرفم نمیاد از دستت 
کجات بزنم بیشتر دردت بیاد ؟
نه کاملا جدی گفتم ها...
یهو میای میبینی من اینجا نیستم ولی اونجا هستم:) قراره برم ولی نمیدونم کی...
انگشت کوچیکه پام خخخخخ:)
پاسخ:
کجا ؟
منم با خودت بردار ببر خب !
پاشو بیا باهم میریم پیشِ فاطمه و بنیامین و سایر بستگان:)))
کلیم خوش میگذره:)))
پاسخ:
اونا باید پاشن بیان اینجا!
دیگه از تو بزرگتر نیستم ازونا که بزرگترم !!
دقت کن سایر بستگان همه از من و تو بزرگترن...
بجز دایی ... من از اونا میخوام خخخخخخ:)
پاسخ:
بنیامینو من میبرم با لپاش بازی کنم بقیه همه مال خودت :)
کانتر بازی میکنی؟ زیاد حجم میبره اما خیلی حال میده. اگه از طرح ها استفاده کنی که حجمم نمیگیره خیلی.
پاسخ:
کانتر :) نه اما یه نفر دیگه خیلی بازی میکنه !
طرح ها چیه ؟من نمیدونم 
تهش فاطمرو میدم واسه خودت:)))
من لپای بنیامینو با کسی شریک نمیشم:/
پاسخ:
قربونت من ترجیح میدم فاطمه همون سلفی و دریا رو تجربه کنه اینجا هوا گرمه ممکنه عین ذرت یهو باهم بگیم تق پفیلا بشیم !!
حیف شد که بازی نمیکنید. اگه کانترباز بودید یه اکانت بهتون میدادم با کل دنیا آنلاین بازی میکردید.
طرح‌های شرکت‌های اینترنتی که با یه مقدار پول هر ماه حجم استفاده از این بازی ها رو رایگان میکنن.
پاسخ:
:) بدم نمیاد تجربش کنم 
با اندروید هم میشه بازیش کرد ؟
من معتقدم این وضع شخمی کشور ارتباط مستقیم با بهنام داره چون هرجا تاحالا رفتم هست :/
احتمال زیاد تو مجلس یا قوه‌های مختلف هم فعالیت داره داداچمون *-*♡
پاسخ:
من که میگم اصن زلزله کرمانشاه تقصیر خودش بوده :/
نه فقط رایانه.
اصلاً تا حالا بازی کردید؟
پاسخ:
کانترو ؟
کانتر نه تجربشو نداشتم اما شنیدمش 
اما سالهاست بازی نکردم ! 
بچه بودم گیمر خوبی بودم 
صد در صد ، مسائل لرزشی رو اینجا نمیشه مطرح کرد حیف :/
پاسخ:
و خیلی چیزای دیگه !
راستی ۵۵۵ روزگی وبت مبارک :)
پاسخ:
خدایی ندیده بودمش 
پنج هزار و پونصد و پنجاهو پنج سالگی وبتون جبران کنیم !
:)
آغا بحثِ زلزله شد اینو بگم که بهنام وقتی کرمانشاه بود زلزله اومد اونجا بعدشم رفت تهران زلزله رو با خودش برد اونجا...
حالا از ما گفتن بود خود دانید دوستان:)
پاسخ:
😂
چرا مسئولین رسیدگی نمیکنن ؟؟!!
خدا شاهده این انتحاریم داره رو نمیکنه :/

:))))
ما که وبمون کلا بیشتر از ۵۰ روز دووم نیاورده تا حالا
پاسخ:
مهم نفس عمله !
منم بچه بودم کانترم خیلی خوب بود اما خب...
خب احتمالاً استعدادشو داریدد. یه بار سرچ کنید و بازی رو نگاه کنید ببینید اصلاً دوست دارید چنین بازی ای رو؟ اگه دوست داشتید بگید به من بهتون بگم چجور باید نصب کنید.
البته یه خورده سختی داره. مثلاٌ اینکه باید فکر کنم چند صد مگ یا یک گیگ بازی نصب کنید و یه سری چیزای کوچیک دیگه
پاسخ:
فکر نکنم آنلاین باشه نه؟
اوه اوه فائزه خانوم هم تایید کرد دیگه فرار اجباری شد
#خبر_مهم | #توجه
تور مسافرتی فرار از کشور و پناهدگی به سوریه با قیمت عالی
سفر خود را با ما ایمن کنید ( هرجا برید بهنام نباشه امنیت هست )
فقط بگم اگه رفتید جایی بهنامو دیدید دیگه به تور ما مربوط نمیشه
:|||||||
پاسخ:
نه گناه داره 
اون همه مارو خندوند با کارای دانشگاه و زندگیش 
حالا جدی جدی آدم با جنبه ایه
ولی باز احتیاط شرط عقله! ://
چرا اتفاقاً. در لحظه شاید دویست هزار نفر آنلاین بازی میکنن.
پاسخ:
بله 
ممنون 
آره البته بیشتر از این دیگه نباید برم :()
نصفه شبی حوصله‌م سر رفته بود گفتم بیام با استاد صحبتی داشته باشم دیگه به شوخی کشید خخخ کافیه
البته بزرگترم هست بنده خدا دیگه از حدش گذروندم منم :()
با اجازه میخوام فرار رو بر قرار ترجیح بدم
امری چیزی نیست؟ :()
برم ترجیح بدم؟
پاسخ:
خواب بود ندید اینارو تبعاتش فردایی وقتی بر سرتون نازل میشه !

پس برم از آخرین شب زندگیم لذت کافی رو ببرم :)
شبخوش
پاسخ:
:) شب بخیر 
  • حامد سپهر
  • پاسخ:
    :) مثل فائزه 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">