ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

آدما به اندازه حرف هایی که نمیزنن از هم دور میشن ...

بیا بریم همونجا که میترسیم .

هم آغوشی شان یک نبرد بود .

غریبانه زیست مان در پیله اندوه

من اگه خسته شبیه تن ایران بودم

ما روزهایی رو زندگی کردیم که قابل زیستن نبود

اما من در همان روز های سخت هم تو را دوست داشتم ...

آنچه ما زندگی می انگاشتیم ، اینجا مرگ بود .

دنیایی کوچک ، رویایی بزرگ

پس زخم هامان چه ؟

رها گشته در تنهایی خویش

و ما ، ساکنان گوشه غمگین عالم ..

سالها پیش جسمِ نیمه جونم میونِ دریا غرق شد،
دیگه هیچی یادم نیست.

بایگانی

هلپ می گایز

يكشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۷، ۱۲:۳۴ ق.ظ

آقا خدایی بیاید بگید تابستان خود را چگونه میگذرانید ماام یه ایده ای چیزی بگیریم 

  • ۹۷/۰۴/۱۰

نظرات (۲۶)

  • بانوی شرقی
  • کلاس میرم. رانندگی. حسابداری. طراحی با حنا روی بدن. درس خوندن . آشپزی.
    پاسخ:
    من گواهیناممو پارسال گرفتم 
    یه بار رفتیم جنوب من رو دست راستم با حنا طرح زدم تا چند هفته حس خفن بودن داشتم ! خیلی قشنگه 
    منم میخوام غذاهای ایتالیایی رو شروع کنم !! اصلنم فکر نکنی تو همین قورمه سبزیش موندما :)
    1) احتمالاً کنکور ارشد به امید خدا.
    2) رمان خوندن (که خیلی برام لذتبخشه.)
    3) دیدن فیلم کلاس های مایکل سندل.(واقعاً جذابه)
    4) خواب خوشبختانه
    5) ورزش متاسفانه
    سومی رو خیلی پیشنهاد میکنم. واقعآ جذابه. هم آشنا میشید با فلسفه. هر جلسه هم نیم ساعته.
    پاسخ:
    ارشد چه رشته ای؟
    منم کلی کتاب نخونده دارم
    فیلم ندیده ام مونده ولی الان گرایشم به خوندن بیشتره تا دیدن 
    شاید جالب باشه ولی الان دوروزه از تمام روزای کنکورم صبح ها زودتر بیدار میشم :/
    ورزش خوبه که فقط باید هیجان داشته باشه !
    مرسی پیشنهاد
    رمان خلاص
    پاسخ:
    چه مختصر! :)
  • آقای برادر
  • زیر پریز برق با شارژر و گوشی :))ایده جالبیه!!

    پاسخ:
    عالی ! 
    من کنار پریزم فقط ، زیرش نیستم چون مماس تختم پریز هست !!
    چکش میزنم دخترم... چکش میزنم...
    پاسخ:
    مهربون ترم میشد باهاش برخورد کرد نمیشد ؟!
  • ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
  • زیر باد کولر بغل پریز گوشی به دست






    نیسیم
    میریم میرون میگردیم 😊
    پاسخ:
    دما اینجا تا ۴۲ درجه ام میره !!
    مغز ما در حال تصعیده !
    بیرون شلوغه نمیشه گشت اصن باید زد به دل طبیعت 
    تابستون بعد کنکور فقط به سردرگمی میگذره!
    پاسخ:
    :) 
    #کنکور_خر_است 
    به معنای واقعی کلمه 
    بنظرم کنکور یه جوریه که ادم وقتی بهش نزدیک میشه،هی دلشو صابون میزنه که دو هفته دیگه،دو روز دزگه،عاقا نهایت ۲ ساعت دیگه تموووم،ولی اینجوری نیس.ینی تا جوابش نیادااا ادم اروم نمیشه.:|
    برام تابستون و زمستون فرقی نداره،دارم زبان میخونم.وسط مسطاش بیرون هم میرم با فَمیلی و اطرافیان.کلاس زبان میرم و اینا.کلاس شنامم دوسدارم ادامه بدم ولی هنوز زوده.😊
    پاسخ:
    اتفاقا بهترین دوران همون فاصله بین کنکور تا جواست چون همه فکر میکنن رتبه یکن !!
    بارکلاع چه مفید
    شناام که تو گرما کیف میده 
    😊❤
  • ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
  • اینجا از طلوع تا غروب نمیشه رفت خیابون
    ولی بعدش زمان خوبیه :)
    پاسخ:
    بله لااقل دچار گرمازدگی و سوختگی مزمن نمیشه آدم 
    ولی خب منکه که اینجوری بودم.که تو اون فاصله ی بین جواب و کنکور،استرس داشتم چون کلاا من معتقدم کنکور فقط به خود ادم بستگی نداره.به دیگران هم بستگی داره که مثلا چقد از من قوی تر بودن یا برعکس.
    حالا در هرصورت انشاالله که بهترین نتیجه در انتظارت باشه عزیزجان.
    اااره،کلا سعی میکنم زندگیم مفید طور بگذره دِگِع.😊
    اوهووم.همین فردا برو.🥀🥀
    پاسخ:
    باورت میشه من فکر میکردم تو دوم دبیرستان باشی؟
    واااای ینی از من بزرگ تری ؟
    باورم نمیشه 😅
    واااای خداااااا😂😂😂😂😂😂
    جدیی؟اخه چرااا؟مگه رفتارم چگونه اس که اینچنین استنباط نمودی ای باانو؟😉😄😄
    پاسخ:
    😅😅
    نمیدونم همش حس میکردم چند سالی از من کوچیک تری شاید بخاطر مهربون بودنت بود آدما بزرگتر که میشن مهربونیاشون کمرنگ تر میشه 
    روانشناسی.
    البته اگه بتونم شروع کنم.
    پاسخ:
    آهام 
    موفق باشید 
    من میگم اگه مهربونی از ذاته ادم باشه،با بزرگ شدن اصلا کمرنگ نمیشه.
    پاسخ:
    ولی من میگم به تجربه هم بستگی داره گاهی آدم یه بی محبتیا و بی مهریایی حس میکنه از اطرافیان که با خودش میگه ساکت بمونم و کاری به کارشون نداشته باشم انگار اوضاع همه چی بهتره و لااقل خودم اروم ترم
    والابخدا
    پاسخ:
    :)
    درس میخونم کلاس طراحی و کتاب میخونم در حال حاضر (مهرگان,سرگذشت اب و اتش)هر چقدر هم وقت اضاف میارم انلاینم 
    حوصلم هر سر میره:/
    پاسخ:
    منم حوصلم سر میره
    همه با دوستاشون اینور اونور گشتوگذارن 
    هعی 
  • دختری از جنس باد
  • معمولا نقاشی و نوشتن بیش از اندازه:/
    البته لش کردن جلو کولر
    پاسخ:
    خیلی هم خوب 
    :)
    کولر بهترین اختراع بشر بوده !!
  • دختری از جنس باد
  • در این واقعا شکی نیست
    پاسخ:
    :)
  • آسـوکـآ آآ
  • تو آزمایشگاه واسه انجام کارای پایاننامه بسط نشستیم
    پاسخ:
    :)
    موفق باشی
  • یه بنده خدا
  • بلن شو بیا نشست ما 😁
    پاسخ:
    وات؟
    به سختی 

    با کارو بدبختی 😑
    پاسخ:
    میگذره
    کلاس ویترای
    :)
    پاسخ:
    :)
    من راهنمایی بودم یه تجربه کوچیک ازش داشتم
    موفق باشی 
    مزسی
    :)
    همچنین
    پاسخ:
    😊
  • یه بنده خدا
  • دوشنبه ها یه نشست برگذار میکنیم توش فیلم پخش میکنیم و درموردش حرف میزنیم😁
    پاسخ:
    چه فیلمی ؟
    تو وبلاگ ؟
  • یه بنده خدا
  • هر فیلمی

    نه توی یه مکان فیزیگی
    پاسخ:
    بله
  • ناشناس طور
  • خودتو به چالش بکش !
    پاسخ:
    باعش
    چرا نبودی چند وقت ؟
  • ناشناس طور
  • در حال برگزاری چالش زندگی ...
    پاسخ:
    به سلامتی و خیر و میمنت
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">