ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

آدما به اندازه حرف هایی که نمیزنن از هم دور میشن ...

بیا بریم همونجا که میترسیم .

هم آغوشی شان یک نبرد بود .

غریبانه زیست مان در پیله اندوه

من اگه خسته شبیه تن ایران بودم

ما روزهایی رو زندگی کردیم که قابل زیستن نبود

اما من در همان روز های سخت هم تو را دوست داشتم ...

آنچه ما زندگی می انگاشتیم ، اینجا مرگ بود .

دنیایی کوچک ، رویایی بزرگ

پس زخم هامان چه ؟

رها گشته در تنهایی خویش

و ما ، ساکنان گوشه غمگین عالم ..

سالها پیش جسمِ نیمه جونم میونِ دریا غرق شد،
دیگه هیچی یادم نیست.

بایگانی

دیگه

سه شنبه, ۵ تیر ۱۳۹۷، ۰۲:۰۷ ق.ظ

الان یه ملت میفهمن ما تو پرسپولیس چی میکشیدیم از دست این ://

همین که کریس نه گل زد نه موقعیت خطرناک ساخت تازه کارت زردم گرفت ینی ما بردیم 

اون پنالتی گرفتن بیره ام که هت تریکی بود برا خودش :)

  • ۹۷/۰۴/۰۵

نظرات (۵)

  • ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
  • یجوری میگید طارمی خراب کرد بد بخت زیر اون همه فشار بعدشم باد اورده رو باد میبره :)
    همون طارمی اگر نبود چنتا دیگه خورده بودیم
    پاسخ:
    چه ربطی داره :/
    از فرصت استفاده میکنن نه اینکه بعدش سرشونو بکوبن به زمین 
    به هر حال موقعیت به اون خوبیو از دست داد با هیچیم نمیشه توجیهش کرد 
  • آسـوکـآ آآ
  • بی انصافیه که بکوبونیمش واقعا
    رامین رضائیان تو بازی اسپانیا گل به خودی زد و اکثرا سعی کردن به روش نیارن
    واقعا فوتبال همینه و غ ق پیش بینی بودنشه که جذابه
    مهم اینه که واقعا یک تیم بودن  و با اینکه داور پشت پرتغال بود
    تونستن نتیجه باور نکردنی ای رو بدست بیارن
    همه میگفتن از کریس زیر سه تا نمیخوریم
    اما فهمیدیم که رونالدو یه بت بود که دیشب کاملا در هم شکست:-)
    پاسخ:
    نه واقعا کوبوندن نبود ولی اگه این موقعیت و اون پاس وحید بازی قبل رو گل میکرد من خودم به شخصه تعجب میکردم 
    بازیکنی که احتمال خطاش طبق تجربه اون همه بازی ملی قبل و باشگاهی اونقدر بالاست درش میارن یه مهاجم دیگه میفرستن !!
    و اینکه رامین گل به خودی نزد اون تنها راهی که داشت امتحان کرد اما خب متاسفانه بدشانسی بود که اون بازیکن اونجا بود
    و اینکه بارها و بارها اینکارو نکرده بود که پیش بینیش کار سختی باشه 
    در کل میشد حدس زد توپ بیفته دست اون احتمال گل زدنش زیر ۲۰ درصده!!
  • ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
  • اون تلاش خودشو کرد
    پاسخ:
    اون تکنیکی بلد نیست که بر اساسش تلاش کنه
  • مهسان عابدینی
  • عاقا هم اونا پنالتی زدن هم ما
    ولی کریس نتونسنت توی پنالتی به ما گل بزنه ولی سردار تونست به اونا بزنه
    این ینی من رفتم توی افق محو بشم
    دقت کردی اسپانیا که صدر نشین هست بیشترین گل هم خورده؟؟؟؟ 
    من برم سم بخورم بمیرم
    پاسخ:
    گل مارو کریم زد :)
    الان ارژانتین با یه امتیاز شانس صعود داره 
    ما حذف شدیم!!
  • مهسان عابدینی
  • عههههه کریم زد؟؟؟ عاقا من دیشب حالم خوب نبود فقط یه هاله میدیدم دیگه گفتم لابد سرداره دیگه فکرشو نمیکردم کریم باشه
    آرژانتین به درک روسیه و اوروگوئه رو دیدی چقد مفت رفتن بالا؟:((((
    پاسخ:
    اوهوم 
    البته تو گروهشونم تیمای خیلی سر سختی نبود 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">