ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

آدما به اندازه حرف هایی که نمیزنن از هم دور میشن ...

بیا بریم همونجا که میترسیم .

هم آغوشی شان یک نبرد بود .

غریبانه زیست مان در پیله اندوه

من اگه خسته شبیه تن ایران بودم

ما روزهایی رو زندگی کردیم که قابل زیستن نبود

اما من در همان روز های سخت هم تو را دوست داشتم ...

آنچه ما زندگی می انگاشتیم ، اینجا مرگ بود .

دنیایی کوچک ، رویایی بزرگ

پس زخم هامان چه ؟

رها گشته در تنهایی خویش

و ما ، ساکنان گوشه غمگین عالم ..

سالها پیش جسمِ نیمه جونم میونِ دریا غرق شد،
دیگه هیچی یادم نیست.

بایگانی

ما خیلی بهتر از اسپانیا بودیم

پنجشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۵۲ ق.ظ
در حد کیفیت لایی زدن وحید و سانتر خفنش
مشت بیره 
خوابیدن رو توپ رامین 
دفاع های عزت الهی
شوت کریم 
گیج بودنای سردار !
کیف کردم 
ینی انقدر بعد از گلمون جیغو داد کردم که هنوز ذوقش تو دلمه 
ما خیلی خفن بازی کردیم 
خیلی کیف کردم 
دم همه بچه ها گرم 
دم هممممشون گرم 
گلشونم که خودمون دادیم !
گلمونم که خفن تر بود 
قطعا ما بهتر بودیم خیلی بهتر 
و بنظرم همونطور که استراتژی دفاع ۱۱ تایی تو نیمه اول داشتیم باید برای بازی بعد از استراتژی ۱۱ تایی گرفتن رونالدو استفاده کنیم !! 
فقط اونجاش که سه تایی چنبره زدن رو توپ جلوی دروازه !! :)
هیچی از ارزشهای بچه ها کم نشد هیچ بنظرم حالا خیلی بیشتر از همیشه ارزش دارن و خفنن 
امیدوارم ببریم :)
  • ۹۷/۰۳/۳۱

نظرات (۱۲)

  • محسن رحمانی
  • :)
    پاسخ:
    :)
  • مهسان عابدینی
  • چنبره زدن خخخخخ واای من که گفتم الانه که میله دروازه بیوفته رو سر همشون
    خدایی سردار هم خیلی قات میزد فک کنم انحراف چشم گرفته بود امشب
    پاسخ:
    خدایی خیلی صحنه خفنی بود انقدر خندیدم سر اون صحنه آهستش 😂
    سردار حال دویدنم نداره :/ اون همه ام خطا کرد !
  • استاد بزرگ
  • با آمار درصد مالکیت توپ ۷۸ به ۲۲ اسپانیا
    پاس های ۷۶۱ به ۱۳۵ اسپانیا
    سوت در چهارچوب ۵ به ۰ اسپانیا
    میشه بگین از چه لحاظ ما برتر بودیم؟؟؟؟
    :)
    پاسخ:
    ما هیچ کدوم از بازیکنامون تو رئال و بارسا نیستن 
    ما هیچ کدوم از بازیکنیمون اون همه پول و امکانات ندارن 
    ما هیچوقت قهرمان جام جهانی نشدیم 
    ما مدعی قهرمانی نیستیم 
    ما جهان اولی نبودیم 
    حالا فهمیدید از چه لحاظ هایی برتر بودیم ؟
    فقط اونجایی که سه تایی افتادن رو توپ...

    پاسخ:
    #چنبره !
    عههه دیدی خیلی خوب بودیم من فک کردم ۴-۵ تا میخوریم

    حالا بنظرت منچستر سال بعد قهرمان جزیره میشه؟ :/
    پاسخ:
    والا باید بازیشونو ببینم بعد نظرات کارشناسیمو بگم :)
    سلام :)
    در مقایسه با توان بالای حریف بچه ها خوب بودن ...
    پاسخ:
    خیلی!
    پ اردیبهشت سال بعد میام نظرتو بگو ببینم قهرمان میشیم یا نه :))
    پاسخ:
    باعش !
    #چنبره :))
    پاسخ:
    :)
  • استاد بزرگ
  • کاملا با نظرتون موافقم ولی یادمون رفته که وقتی بازیکنامون تو رئال و بارسا نیستن چون بازی بلد نیستن و در حد رئال و بارسا نیستن...
    چون مهاجممون یه تک به تک رو نمیتونه گل کنه ...
    چون با وجود قراردادهای میلیاردی که دارن میگن امکانات نداریم ...
    چون مثل نسل قدیم فوتبال (دایی و استیلی و کریمی و باقری و ...) از غیرتشون مایه نمیذارن.
    :)
    پاسخ:
    ما در گذشته هم با غیرت واینجور چیزا نتونستیم کاری کنیم !!
    پس نمیشه همش گفت مشکل از خود بازیکن هاست 
    اون صحنه لایی وحید به پیکه و سانترش نشون داد از نظر تکنیکی هم حرفی واس گفتن هست 
    بعد هم همیشه اشتباه هست حتی بین بازیکنای بزرگ 
    در کل شکی نیست ما از خیلی نظرا جدی گرفته نمیشدیم اما واقعا خوب بازی کردیم در مقایسه با خودمون 
    خیلی چیزا برای بررسی هست قطعا در اون سطح نبودن دلیل داره همش از نتونستن نیست 
    خفن ترین و جالبترین صحنه
    همون
    #چمبره بود!!
    😂😂
    پاسخ:
    😂😂
    بنظرت رونالدو فصل بعد میاد منچستر؟
    اگه بیاد بنظرت موفق هست تو منچستر هم؟
    :))
    میخوای اینم برم اردیبشهت بیام دیگه یه جا جوابو بدی؟ :)
    پاسخ:
    نوچ نیمیاد 
    اون همه جا موفقه !!
    نه دیگه انتظار چیز خوبی نیست الان گفتم !!
  • دختری از جنس باد
  • خیلی خوب بود واقعا 
    اما سردارو نگو که....
    پاسخ:
    من جای کِیروش بودم میگفتم تو فقط بیا بیرون بشین اونور نبینمت با اون دویدنت ! ://
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">