ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

نمیدانم که چرا انسان تا این حد باخوبی بیگانه است... وهمین درد مراسخت می آزارد

ابهام

آدما به اندازه حرف هایی که نمیزنن از هم دور میشن ...

بیا بریم همونجا که میترسیم .

هم آغوشی شان یک نبرد بود .

غریبانه زیست مان در پیله اندوه

من اگه خسته شبیه تن ایران بودم

ما روزهایی رو زندگی کردیم که قابل زیستن نبود

اما من در همان روز های سخت هم تو را دوست داشتم ...

آنچه ما زندگی می انگاشتیم ، اینجا مرگ بود .

دنیایی کوچک ، رویایی بزرگ

پس زخم هامان چه ؟

رها گشته در تنهایی خویش

و ما ، ساکنان گوشه غمگین عالم ..

سالها پیش جسمِ نیمه جونم میونِ دریا غرق شد،
دیگه هیچی یادم نیست.

بایگانی

انچه گذشت...


شروع به نوشتن


نوشتن از من

از خودم

از آدمها

از زندگی

از ما


روزها گذشت...

اما چگونه گذشتن روزهاست که میماند.


اما من...

من این روزها...


رفتارها

بازخوردها

عقاید

تغییرها


پخته تر

انعطاف پذیرتر

بهتر

و یا

شاید بدتر...


تحلیل اتفاق ها 

لحظه های عمر


خواسته یا ناخواسته سکوتی وجودم را دربرگرفته




اما برای تو وجودم...


گاهی پاهایم جانی برای ایستادن ندارند

نه صدایی برای گفتن و نه قلمی برای نوشتن


مقابل نگاهت درست زمانی که پاهایم از فرط خستگی سست شد.    بغلم کن..


نپرس چرا        از من دلیل نخواه


فقط ضربان قلبت را دستم بده تا اندازه همه بی کرانه ها آرام شوم


بیشتر از وقتی که در ساحل همراه صدای موج    باد لابلای موهای بلند و حالت دارم میپیچد...


تو بمان...

تنهایم نگذار...


بگذار برای تو خودم باشم.

همه لحظه های عمرم..


گاهی دست هایم را بگیر و.  مرا در آغوشت حل کن...


بگذار حس کنم هستم

 وجود دارم 


زمان را برایم متوقف کن با بودنت با نگاهت 


من

هرروز دلتنگ تر میشوم


اما نامه ای خواهم نوشت

از دلم

به وسعت یک کتاب

و رویش خواهم نوشت:   

                برسد به دست تو...   محکم ترین تکیه گاه دنیا.


دوستت دارم 

                  تارا



  • ۹۶/۰۷/۰۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">